15 Temmuz 2015 Çarşamba

RİMMEL LONDON - BRONZE MAGNATE FAR


Herkese merhaba!
Bugün sizlere sadece Watsonslarda satılan Rimmel London markasına ait tekli fardan bahsedicem. (Hazır bayram indirimi varken belki bakmak istersiniz.) Uzun zamandır bronz tonlarda bir far arayışı içindeydim.Birçok markanın ürününü denedim ama istediğim bronz tonu bulamadım. En sonunda aradığım farı Rimmel London standında buldum ve hemen aldım.


Bu farın rengi gerçekten mükemmel. Yaz aylarında bronz makyaj seviyorsanız iyi anlaşacağınız bir ürün.Yapısı çok yumuşak değil bu yüzden fırçayı biraz fazla bastırarak ürünü almanız gerekiyor. Pigmentasyonu orta düzeyde çok yoğun bir bronz renk vermiyor ama benim için yeterli oluyor.Ben günlük olarak tek kat kullanmayı seviyorum ama gece makyajlarında biraz yoğun sürürek istediğiniz görüntüye ulaşabilirsiniz.


Tek sevmediğim yönü biraz fazla tozutması oldu.Farın dış kısmında hep böle far kalıntıları kalıyor.Bu ürünü far bazı ile uygulamak daha iyi sonuç sağlıyor. Farı uygulamadan önce bir far bazı uyguluyorum hem farın daha iyi renk vermesini hep de gözümde parça parça durmamasını sağlıyor.


Bronz makyajlar biraz gözü yorgun gösterebiliyor bu yüzden kullanırken kirpiklerimin üst tarafından kahverengi bir göz kalemi geçiyorum bu makyajımın daha canlı görünmesini sağlıyor.Eğer siz de bu renklerde bir far arıyorsanız bu farı Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. İndirimsiz hali 12 tl civarı ama indirim dönemlerinde 9 tl gibi bir fiyata geliyor.

14 yorum:

  1. Pigmentine bayıldım ama ne yalan söyleyeyim en çok ta kolyene bayıldım :) galiba sende benim gibi kolye hastasısın :))))

    YanıtlaSil
  2. Pigmentine bayıldım ama ne yalan söyleyeyim en çok ta kolyene bayıldım :) galiba sende benim gibi kolye hastasısın :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) Teşekkürler :) Ben de aksesuar kullanmayı çok seviyorum.

      Sil
  3. Merhaba:-)bloğunu keşif etkinliğinden aldım hemen takip listeme ekledim canım beni takip edersen çok sevinirim canım:-) http://fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Far şahane,kolye ayrı bir şahane:)
    Blog keşif etkinliğinde görüp takibe aldım bana da beklerim:)
    http://benimivirzivirlar.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hemen blogunuza göz atıyorum..

      Sil
  5. Merhaba ,
    Blog keşif etkinliğinden geldim :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    Sevgilerle
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Merhaba , blog keşif etkinliğinden geliyorum. Makeupforart blogunun sahibiyim. Blogunu takibe aldım. Bloguma da beklerim. İyi günler :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba :) Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Blogunuzu takipe aldım. Bende bloguma bekliyorum :) http://kokoshane.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir renk tonu ! toprak tonlarını begeniyorum . :)
    blog keşif sayesinde sizi takibe aldım
    bloguma da beklerim


    http://dengeliyasamogretisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Canım bloğunu takipteyim ben de bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, blogunuzu etkinlikte keşfettim.Gfc ile takibe aldım.Bloguma beklerim.sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Merhabaaa :)
    Ben de geldim... (Blog keşiften :)
    İzleyici ve takipçiyim. O farın hastası oldum o nasıl güzel renktir öyle!
    Hmmm tozutuyosa sahi biraz problem. Ama iyi renk vermiş ya. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil