17 Haziran 2015 Çarşamba

REVLON - 933 CHAMELEON OJE


Merhabalarrr;
Bugün sizlere ne zamandır istediğim ama bir türlü bulamadığım bir ojeden bahsedicem. Her gördüğüm Watsons'a girip Revlon standında bu ojeyi aradım ama bir türlü stoklarda kalmadığı için alamadım. Sonunda hiç beklemediğim bir anda ojeyi rafta görünce düşünmeden attım sepete. Bu ojeyi bu kadar beğenmemin sebebi Chanel'in Peridot isimli ojesine dupe olarak gösterilmesi.Ne zamandır Chanel'in  ojesini beğeniyordum ama bir ojeye 55 lira vermeyeceğim için en alternatifi olan bu ojeyi aldım.




Oje içinde yeşil ve sarı simler barındıran çok güzel bir renk.Güneş ışığında ve iç mekanda tırnakta duruşu çok farklı. Sanırım beni etkileyen özelliği bu oldu.İç mekanda daha sarıya yakın bir renk gibi duruyor güneşte ise rengi yeşile dönüyor. Yapısına gelicek olursam bana fazla sıvı geldi diğer ojelere göre içinde bir yoğunluk yok. Bu yüzden de ilk katta oje rengini hiç vermiyor ikinci katı sürdüğünüzde ise tam şişedeki renk gibi olmasada hoş bir renk elde ediyorsunuz. Şişedeki rengi anca üçüncü katta elde ettim. Üç kat sürdüğümde kuruması zor olur diye endişelendim. Ama oje kurutucu sayesinde ojem çok rahatlıkla kurudu.Kalıcılık konusunda ise gayet başarılı bir ürün bozulma yapmadı. Bu yönünü baya sevdim. Ojenin rengi güneşte farklılaştığı için hem iç mekanda hem de dışarda nasıl durduğunu parmağımda görün istedim. 


İç mekanda ojenin duruşu 

Dış mekanda ojenin duruşu

Yaza çok yakısacağını düşündüğüm bu renk, daha şimdiden favorim oldu.Bu yaz sık sık bu oje parmağımda olacak.Eğer sizde bu renklerde bir oje arıyorsanız Watsons Türkiye'deki Revlon standına uğrayın derim.
Fiyatı: 9.99

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder