24 Haziran 2015 Çarşamba

YVES ROCHER-KAYISILI PEELİNG


Herkese Merhaba!
Bugün sizlere Yves Rocher markasına ait bu yüz peelinginden bahsedicem. Peelingler günlük hayatımızda cildimizde oluşan kir ve makyaj kalıntılarını yok etmek için haftada en az bir kez uygulamamız gereken yüz ürünleridir.Gözenekleri açması ile cildin daha kolay nefes almasını ve daha canlı görünmesini sağlar. Ben bu sıralar çok hafif yapıda olan bu kayısılı peelingi kullanıyorum ve sonuçtan gayet memnunum.


Ürünün en beğendiğim özelliği diğer peelinglere göre hafif yapıda olması oldu. Hafif yapısından dolayı yüzünüzde herhangi bir tahriş yaratmıyor. İçindeki minik kayısı çekirdekleri sayesinde cildinizi kirden arındırıyor ve cildinize hafif bir aydınlık görüntü kazandırıyor.Cildi yumuşacık yapıyor ve içindeki meyve kokusundan dolayı ciltte hafif bir kayısı kokusu bırakıyor. Kokusu tek kelime ile mükemmel. Ürünün kapağını açtığınız zaman buram buram kayısı kokusunu alabiliyorsunuz.İçinde paraben içermemesi de ikinci hoşuma giden özelliği oldu. Doğal yapısı sayesinde cildime korkmadan uyguluyorum.


Ben ürünü daha çok banyo yaparken uygulamayı seviyorum. Sıcak sudan açılmış gözeneklerimi derinlemesine temizliyor ve özellikle burun bölgemde yumuşak bir his bırakıyor.Ürünü kullandıktan sora az da olsa cildi kuruttuğu için kesinlikle bir nemlendirici kullanmanızı öneririm.Peelinglerin genelde haftada bir kullanılması öneriliyor ama bunun yapısının hafif olmasından dolayı ben bu ürünü haftada iki ya da üç kez uyguluyorum.


Ürün 50 ml 'lik bir ürün. Biraz küçük gibi görünsede uzun süre yetiyor. Ben simdi üçüncü şisemi kullanıyorum ve sonuçtan gayet memnunum. Eğer siz de hafif yapıda bir ürün arıyorsanız ve meyve kokularını da seviyorsanız bu ürüne bir göz atın. Yves Rocher markasına ait bu ürünü 14.90 tl ye alabilirsiniz. Mutlu Günler...

13 yorum:

  1. Nereden bulabiliriz canım watsons veya gratis te varmıdır ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves Rocher magazalarinda bulabilirsiniz :) Gratis ve watsonsta satilmiyor maalesef.

      Sil
    2. Pff utandım şimdi benim hiç duymadığım ve karşılaşmadığım bir mağaza :)) teşekkür ederim yinede :)

      Sil
  2. ilgi çekici bir ürün:) bloglar arası dayanışma etkinliğini destekleyenlerdeniz:Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Blogunuza göz atıyorum hemen

      Sil
  3. merhaba bloglar arası dayanışma sayesinde buldum sizi..bana da beklerim...

    YanıtlaSil
  4. Bende sizi bloglar arası dayanışma sayesinde buldum paylaşımlarınızı okudum hoşuma gitti takip ettim takibiniz için teşekkürler :) Yves Rocher mağazalarını çokta duymadığım için acaba ne taraflara bulabilirim öğrenmem mümkün mü ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok büyük avmlerde mağazaları bulunuyor. Ama internet sitesi üzerinden de online alısveriş yapabilirsiniz:)

      Sil
  5. blogunuza bayıldım severek takip ediyorum :) benimkine de beklerim :) http://fundanndunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim :) Hemen bakıyorum.

      Sil